Головна » Файли » Мої файли

Аналіз роботи за 2019/2020 навчальний рік
[ Викачати з сервера (56.7 Kb) ] 08.10.2020, 13:41

 

Аналіз  роботи за 2019/2020 навчальний рік

 

Освіта є основою інтелектуального, духовного, фізичного і культурного розвитку особистості, її успішної соціалізації, економічного добробуту, запорукою розвитку суспільства, об’єднаного спільними цінностями і культурою, та держави. У сучасних умовах освіта набуває особливого значення для нагромадження людиною професійних знань, навичок, мотивацій, для формування духовності, розуміння та пізнання людиною свого існування. Значно підвищується роль знань, їх накопичення для виходу на новий рівень інформаційних технологій, докорінний вплив на соціальну природу людини.

Метою освіти є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, її талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей, формування цінностей і необхідних для успішної самореалізації компетентностей, виховання відповідальних громадян, які здатні досвідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і суспільству, збагачення на цій основі інтелектуального, економічного, творчого, культурного потенціалу Українського народу, підвищення освітнього рівня  громадян задля  забезпечення сталого розвитку України та її європейського вибору.

Перед сучасним закладом загальної середньої освіти постає завдання створити комфортні умови навчання для дитини та забезпечити якісну освіту.

Робота   загальноосвітньої школи І-ІІ ступеня с.Рудка-Козинська 2019/2020 навчальному році була спрямована на реалізацію положень Конституції України, на виконання Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту» та інших нормативних документів ,створення умов для забезпечення доступу громадян до якісної освіти, вдосконалення культурних   і національних освітніх прав і запитів усіх громадян.

В нащій школі   навчається  113  учнів у 9 класах. Середня наповнюваність одного класу складає  12 учнів.

З 1 вересня 2019 року 1 та 2 класи  розпочали навчання за новою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я. Савченко. Новий зміст освіти заснований на формуванні необхідних для успішної самореалізації в суспільстві компетентностей.

Державний стандарт початкової освіти передбачає поділ на 2 цикли: І цикл –1-2 класи, ІІ цикл – 3-4 класи, що враховують вікові особливості розвитку та потреби дітей і дають можливість забезпечити подолання розбіжностей у досягненнях, зумовлених готовністю до здобуття освіти.

Важливим елементом нового змісту освіти є ранкова зустріч. Ранкова зустріч дає можливість навчити дітей взаємній повазі та позитивному ставленню один до одного, сприяють формуванню  цілісного колективу.

Укласних кімнатах,де навчаються учні 1 та 2 класів за кошти відділу освіти придбано телевізори, комп’ютерну  техніку.Придбано одномісні парти, які легко трансформувати для групової роботи. Для забезпечення дослідницької діяльності дітей, формування самостійності, організації роботи дітей у парах, у малих групах, також індивідуально облаштовано навчальні осередки. Є куточок відпочинку, усамітнення, змінний  тематичний осередок, зона художньо-творчої діяльності, дитяча класна бібліотечка, куточок живої природи у другому класі. Кожен першокласник та другокласник  у класі має власну скриньку, де зберігає необхідне для навчання та розвитку приладдя.

На високомурівніу початковій ланці проходять різноманітні свята,залучаються батьки.У лютому місяці проходив Тиждень початкової школи. Діти мали можливість побувати у світі Казки,прослухати улюблені вірші  ,побачити малюнки своїх однолітків,пограти різні ігри,взяти участь у конкурсах.

У школі функціонує 2  інклюзивних класи, в яких навчається  2дітей з особливими освітніми потребами.

Головним принципом інклюзивності освіти є створення школи для ВСІХ дітей.

Дані учні навчались за окремими навчальними планами, які розроблялись разом з батьками. Затверджувався розклад уроків і погоджувався з батьками. Саме у  школі індивідуальні особливості дітей та їх особливі освітні потреби сприймаються як корисний ресурс, особиста унікальність, а не проблема. За допомогою кваліфікованих педагогічних працівників надається належний супровід та підтримка учням у їх  соціальній адаптації, розкритті своїх інтелектуального, фізичного та духовного потенціалів.

Завданням нової української школи є створення інклюзивного освітнього середовища – сприятливого середовища для спільного навчання, виховання та розвитку дітей з урахуванням їх потреб та можливостей. Учні,які навчались на інклюзивній формі навчання мали можливість займатись з психоогом,для даних діток обладнана спеціальна кімната,яка забезпечена меблями,роздатковим матеріалом.

Адміністрацією школи  було організовано і проведено уточнення списків дітей та підлітків шкільного віку на підставі списків первинного обліку громадян, що зберігаються у сільській раді с.Рудка-Козинська. Складено списки дітей і підлітків шкільного віку: окремо на дітей, яким до 1 вересня 2020року виповнюється 5 років і дітей та підлітків, яким до 1 вересня 2020 року виповнюється 6-18 років.

На виконання ст. 53 Конституції України, ст. 35 Закону України «Про освіту» в частині здобуття молоддю повної загальної середньої освіти та працевлаштування випускників 9-х, з метою контролю за охопленням повною загальною середньою освітою дітей і підлітків шкільного віку було проведено зустріч учнів 9класу з педагогами ЗОШ І-ІІ ст.с.Кременець.Створено банк даних випускників за минулий навчальинй рік.Всі учні 9 класу продовжують навчання.80% дітей навчаються у коледжах,технікумах.

Важливим показником  роботи школи є участь у районних олімпіадах.В 2019-2020 році у нас не найкращі показники. З математики Ващук Микола(вчитель Іщук О.Ю.) здобува 2 місце на районній олімпіаді.На наступний рік потрібно докласти зусиль,щоб наші діти здобули більше призових місць в олімпіадах.Брали наші учні участь у конкурсі  Грінвіч.Готувала дітей до даного конкурсу Гаманюк Ольга Петрівна.Майже 30 учасників,5 з яких здобули золоті,4 –срібні сертифікати.В два етапи проходив у нас конкурс Кенгуру.30 учнів брали участь.Керувала даним конкурсом Никитюк Н.Г.

Відповідно до наказу МОН України №463 від 30.03.2020 року учні  4 та 9 класів були звільнені від ДПА,

Уроки з березня проходили дистанційно. Перехід на дистанційне навчання, зумовлений пандемією, став неочікуваним та доволі серйозним випробуванням для всіх учасників освітнього процесу – вчителів, учнів та  батьків.
 

Після тимчасової розгубленості  нам всім довелось прийняти цей виклик та швидко адаптуватись до нових реалій, але питання розвитку дистанційної освіти набуло неабиякої актуальності.

І хоча дистанційне навчання не є заміною очного та ніколи не планувалось на довгострокову перспективу, воно може стати ефективним інструментом не тільки під час карантину.

Звичайно,що ми не змогли повноцінно запровадити дистанційне навчання,адже не у всіх дітей є інтернет,комп’ютер.Є сім’ї у яких є по 3і 4 дітей,вони не можуть одночасно займатись біля комп’ютера.Про  те, навіть в цих умовах ми давали дітям задання,пояснювали матеріал.Це було не тільки уроком для дітей,але і дял нас дорослих.Проаналізувавши  навчання дітей на карантині ми зробили висновок,що більшість дітей сумліно поставились до даного питання,були батьки,які допомагали своїм дітям.В зв’язку з тим,що навчальний рік був особливим не всі заплановані заходи  відбулися.

 

 

 

 

 

 

 

Учнів школи — майбутніх інтелектуалів українського суспільства — навчають їхні наставники

— 20 енергійно-творчих педагогів, які уміють посіяти у серцях вихованців зерна людяності,доброти,порядності,патріотизму,національної гідності.

У закладі створені умови для професійного зростання педагогів. Педагогічні працівники підвищують свою професійну майстерність при  Волинському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, проводять та відвідують різні  районні семінари.В зв’язку з поширенням коронавірусу в цьому році вперше проходили онлай-курси.Також педагоги-початківці проходили курси на сайтах  ED era.

 

Велику стимулюючу роль у професійному зростанні педагогічних кадрів відіграє атестація, яка сприяє моральному і матеріальному заохоченню педагогічних працівників, узагальненню та впровадженню досвіду кращих вчителів у практику навчання та виховання учнів.Атестація педагогічних працівників здійснюється згідно з вимогами Типового положення про атестацію та відповідно до перспективного плану проходження атестації вчителів. Виконано на 100% план курсової перепідготовки вчителів при ВІППОзгідно визначених термінів.В цьому навчальному році атестація проходила в онайн-режимі. За результатами атестації-Никитюк Н.Г  підтверджено  вищу категорію, на відповідність займаній посадіі проатестовано вчителя трудового навчання - Бурячука В.В(бакалавр),на встановлення 1 кваліфікаційної категорії  проатестовано вчительку початкових класів-Гречко О.М,вчительку  англійської мови-Гаманюк О.П.

 

 

 

Виховна робота у 2019-2020 н.р. була спрямована на виховання національної гордості сімейних та державних традицій, патріотизму, основ християнської моралі.

Однією з найважливіших педагогічних закономірностей є та, що в процесі формування особистості, а отже, й підростаючого покоління, найефективніші шляхи пізнання – це від рідного до чужого, від близького до далекого, від національного до міжнаціонального, світового.

Система виховання постійно відтворює і поглиблює емоційно-естетичний, художньо-творчий, духовний та інтелектуальний компоненти свідомості. Прививає любов і повагу до рідного народу, створює умови для розвитку і розкриття природних задатків і талантів кожного громадянина України, формування духовного потенціалу – найвищої цінності нації та держави.

В основу виховання покладені принципи гуманізму, демократизму, єдності сім’ї і школи, наступності та спадкоємності поколінь. Найважливішою громадянською рисою особистості є сформованість національної свідомості, патріотичних почуттів до рідної землі, свого народу,

готовності до праці в ім’я України. Ціновим засобом відображання нації є формування в людини національної гідності й гордості за свою Батьківщину.

Протягом навчального року колектив працював над виховною проблемою «Формуання соціально зрілої,творчої особистості-громадянина України».Для досягнення даної мети керувались ключовим нормативним документом –« Основні орієнтири виховання учнів1-11 класів загальноосвітніх  навчальних закладів України».

Зміст  виховної  діяльності  в  школі  формувався відповідно до наступних ключових ліній:

-ціннісне ставлення до себе;

-ціннісне ставлення до сім?ї,родини,людей;

-цінніссне ставлення особистості до суспільства і держави;

-ціннісне ставлення до праці;

Ціннісне ставлення до природи ;

-ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

Водночас зосереджена була увага на підвищенні рівня превентивної роботи.

         Робота планувалась та проводилась з урахуванням вікових особливостей учнів. Протягом року у напрямку ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави проводились виховні години, залучались учні до участі в конкурсах, готувались тематичні вечори.

     За   20192020 навчальний рік у школі було проведено щорічні виховні заходи: свято Першого дзвоника;(Плоцідим М.І,Сидорук Л.А) День захисника України(остапчук Л.М); День пам’яті жертв голодоморів 1932-1933рр(Плоцідим М.І), День вчителя; День української писемності та мови(Корніюк Л.В); Всесвітній День боротьби зі Снідом(Середа Л.О), «Козацькі розваги» до Дня збройних сил України(Мазелюк Ю.М); бібліотечні свята;  новорічні та різдвяні свята для учнів 1-9 класів(вч.початківці,Плоцідим М.І)

 Зміни у роботу школи  вніс  коронавірус.Тому свято  Останнього дзвоника проходило в режимі онлайн.

Велику увагу класні керівники приділяють здоровому способу життя своїх  вихованців.        Були проведені заходи з охорони життя та здоров’я учнів: місячник «Увага! Діти на дорозі!»; День знань з основ безпеки життєдіяльності; Олімпійський тиждень

 Був проведений цикл бесід на відповідну тематику:

  • «Вплив нікотину на здоров’я людини»;
  • «Паління і спорт несумісні»;
  • «Від нікотину до наркотиків – один крок».

Питання про заборону тютюнопаління серед школярів постійно обговорюється на батьківських зборах.

Ведеться планомірна робота з питань протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів та поширенню наркоманії.,профілактики ВІЛ/СНІДу.

 

Усі класні керівники були також познайомлені з методичними рекомендаціями щодо проведення годин спілкування з профілактики ВІЛ/СНІДу та наркоманії серед підлітків школи, згідно з якими в кожному класі проводяться обов’язкові виховні заходи. Облік цієї роботи ведеться на сторінках класних журналів.

На класних годинах 5-9 класів класними керівниками порушуються питання протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів та поширенню наркоманії.

Постійно проводяться заходи, спрямовані на виховання здорового способу життя.

Профілактична робота з попередження наркоманії та СНІДу постійно проводиться і з батьками.

Класними керівниками ведеться облік відвідування занять дітьми, схильними до бродяжництва та пропусків уроків.

 

З метою профілактики злочинності у школі спланована й проводиться робота по забезпеченню цікавого дозвілля, робота гуртків ,працював спортивний та вокальний гурток,у яких було задіяно до 30 учнів.До школи запрошується інспектор з дитячої кімнати поліції,який веде з дітьми роз’яснюючу роботу.Здобувачів освіти,які перебувають на обліку вшколі або в кінаті поліції немає.

 

В рамках Всеукраїнського тижня правового виховання дітей та учнівської молоді вчителем історії та правачук Л.М) було проведено Всеукраїнський урок в 5-9класах на тему «Права людини» з нагоди проголошення Загальної декларації прав людини, урок-презентація власних проектів «Права і свободи людини та громадянина» (9кл.), просвітницька вікторина «Права дитини на здоров’я».

 

         Щоденно контролювався стан відвідування учнями занять, щомісяця проводилися рейди з профілактики правопорушень та злочинності серед учнів: „Урок”,  «Ні!»запізненням». Систематично проводилася робота проти запізнення учнів до школи: бесіди з учнями, батьками

 

Протягом року проводилася робота з попередження дитячого травматизму серед учнів. Проведено планові бесіди з попередження травматизму, інструктажі

У вересні пройшов місячник дорожнього руху «Увага! Діти на дорозі», у листопаді – Тиждень безпеки дорожнього руху.Протягом навчального року дітей,які отримали травми не було.В закладі систематично працює Рада профілактики правопорушень, На засідання запрошуються як учні, так і їхні батьки. Шкільним психологом  постійно проводиться вивчення соціального стану учнів, особлива увага приділяється роботі з сім’ями, що опинилися в складних життєвих обставинах, соціально незахищеним категоріям учнів, учням схильним до правопорушень. З ними систематично проводиться індивідуальна робота з метою надання необхідної допомоги.. Класні керівники відвідували учнів вдома, проводили з ними бесіди, залучали їх до позакласної роботи, участі в роботі гуртків.. Проводилися засідання Ради школи, де розглядалися питання порушень правил поведінки та пропусків навчальних занять учнями школи без поважної причини. Слухалися пояснення як учнів, так і їхніх батьків про причини, що призвели до цього.

   

Робота практичного психолога

 Психологічна служба школи створювала умови для саморозвитку учнів, організовуючи діяльність педагогів і батьків на основі принципів гуманізму, взаємодії, співробітництва, позитивного сприйняття і прийняття особистості, конфіденційності, особистісно-зорієнтованого підходу з урахуванням індивідуальних особливостей.

Основною задачею соціально-психологічної служби було і залишається  створення сприятливих умов для розвитку дитини, встановлення зв’язків і дружніх відносин між учнем, сім’єю та школою.

Психологічна служба школи в своїй професійній діяльності керується Законом України “Про освіту”, Конвенцією ООН про права дитини, Правилами внутрішнього розпорядку школи, «Положенням про психологічну службу  України».

У 2019/2020навчальному році робота  психолога була націлена на реалізацію наступних завдань:

  • здійснення особистісно-орієнтованого підходу до учнів, який передбачає  розвиток творчих здібностей учнів, індивідуалізацію їх навчання з урахуванням інтересів і нахилів;
  • забезпечення наступності між початковою та основною  школами з урахуванням психологічних особливостей та рівня розвитку пізнавальної сфери учнів різних вікових груп. Створення належних умов для поступової адаптації учнів 1-х, 5-х класів до навчання у школі ІІ ступеню;
  • спрямування роботи на збереження контингенту дітей, що мають високий рівень інтелектуального розвитку та забезпечення їх необхідною психологічною підтримкою;
  • продовження роботи щодо формування в учнів навичок здорового способу життя та його збереження;
  • реалізація індивідуальних запитів педагогів, дітей, батьків щодо психологічної допомоги;

 

 

ЗАВДАННЯ ШКОЛИ НА 2020/2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

1.Взаємозв’язок творчих можливостей учителя і учня та результативність педагогічної діяльності щодо життєвої компетентності учня

2.Удосконалювати урок як основну форму навчального процесу :підбирати ефективні методи і прийоми роботи з огляду на принципи диференціації, індивідуалізації та гуманізації навчання.

3..З огляду на гуманізацію навчально-виховного процесу більше уваги приділяти формам індивідуальної роботи, що дають змогу розвивати особистісні психічні якості, зокрема увагу ,пам`ять

4. При викладанні навчальних предметів передбачити заходи для виховання патріотизму учнів, розвитку кращих моральних якостей (альтруїзму, доброти тощо) через вивчення фактів біографії українських вчених, педагогів

       У 2020-2021навчальному році працювати над такими проблемами у молодих українців:

            -виховувати справжніх патріотів  України

       - прагнення до навчання впродовж усього життя;

       -постійний пошук найкращих шляхів розв`язання життєвих проблем;

       -готовність своєю навчальною, а потім фаховою працею закласти підвалини власного соціального успіху і зробити внесок у громадську й державну справу.

 

Категорія: Мої файли | Додав: ОЛЬГА
Переглядів: 104 | Завантажень: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0