Головна » Файли » Мої файли |
[ Викачати з сервера (13.3 Kb) ] | 27.04.2017, 13:16 |
Анкета для членів шкільних батьківських рад Шановні батьки! Просимо Вас відповісти на питання анкети, яка проводиться з метою вивчення рівня ефективності співпраці батьківської громади з іншими учасниками навчально-виховного процесу. Виберіть однин із запропонованих варіантів відповідей або висловите власну думку.
а) зросла; б) стала більш формальною; в) суттєво не змінилася. 2. Основним принципом взаємодії педагогічного і батьківського колективів школи є: а) поради; б) пропозиції; в)довіра) г) вказівки; д) аналіз; ж) контроль. 3. Що в діяльності батьківських комітетів є найважливішим: а) здійснення зв’язків між батьківським та педагогічним колективами; б) взаємодія з учнівським самоврядуванням; в) узгодження планів з адміністрацією школи; г) заохочення найкращих учнів школи; д) інше______________________________________________________ 4. Зв’язки між батьками і педагогічним колективом здійснюються у формах: а) ___________________________________________ б)______________________________________________ в)__________________________________________________ 5. З якими перешкодами найчастіше зустрічаються представники батьківських комітетів у своїй діяльності: а) консерватизм; б) байдужість; в) нерозуміння; г) матеріальні; д) інші_______________________________________________ 6. З ким Вам найпростіше дійти згоди в організації ефективної роботи батьківського комітету: а) з адміністрацією школи; б) з учителями; в) з батьками; г) з учнями. 7. Педагогічний колектив, на Вашу думку, бачить в представниках батьківського комітету: а) однодумців; б) конкурентів; в) помічників; г) інше____________________________________________________ 8. Яким чином адміністрація школи сприяє роботі батьківських комітетів: _________________________________________________________ 9. Ваші пропозиції щодо поліпшення роботи шкільного батьківського комітету________________________________________________ | |
Переглядів: 252 | Завантажень: 3 | |
Всього коментарів: 0 | |